کیفیت قابل قبول تهران طی امروز و فردا
01 فروردین 1401 - 0:24
شناسه : 53321
0

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل‌های و وزش باد هوای تهران طی امروز و فردا ( ۲۹ اسفند و اول فروردین) در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت. به گزارش مادوند، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل‌های و وزش باد هوای تهران طی امروز و فردا ( ۲۹ اسفند و اول فروردین) در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

به گزارش مادوند، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز(۲۹ اسفندماه) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت. طی روز با کاهش تندی باد پراکندگی آلاینده‌ها تاحدودی محدود خواهد شد.

با شکل‌گیری ناپایداری جوی و رشد ابرناکی همراه با افزایش نسبی تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و برقراری وضعیت قابل‌ قبول را در بیشتر مناطق به‌دنبال خواهد داشت.

کاهش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (اول فروردین ۱۴۰۱) شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد؛ هرچند با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق مورد انتظار است.افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد.

با تقویت ناپایداری جوی تا ساعات پایانی دوشنبه (اول فروردین) همراه با وزش باد مؤثر، کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش مادوند، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۶ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۹ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋