کاهش دما همراه با افزایش ابر طی سه روز آینده
19 مهر 1396 - 16:00
شناسه : 5179
0

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، با نفوذ جریان های شمالی به نوار شمالی کشور و بر روی دریای خزر، در سه روز آینده ضمن کاهش دما شاهد افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید در این مناطق خواهیم بود. با فعالیت این سامانه سازمان هواشناسی برای نوار شمالی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، با نفوذ جریان های شمالی به نوار شمالی کشور و بر روی دریای خزر، در سه روز آینده ضمن کاهش دما شاهد افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید در این مناطق خواهیم بود.

images 2با فعالیت این سامانه سازمان هواشناسی برای نوار شمالی و سواحل دریای خزر،ارتفاعات شمالی البرز مرکزی و برای استان های زنجان، قزوین، البرز،شرق تهران و سمنان و مناطق شمالی شمال غرب کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی کرده است.
این وضعیت در روز پنجشنبه این هفته در استان خراسان شمالی نیز دوراز انتظار نیست و دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.
بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی بارش ها از بعدازظهر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در نیمه غربی استان مازندران و استان گیلان شدت می یابد.
سایر مناطق کشور در سه روز آینده جوی پایدار خواهند داشت و روز چهارشنبه بخش های مرکزی خلیج فارس و در روزهای پنجشنبه و جمعه به سبب افزایش وزش باد سایر مناطق خلیج فارس نیز مواج خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋