برگزاری آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش/ اعلام نتایج ۲۸ اسفند
26 اسفند 1400 - 9:14
شناسه : 51602
0

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل خبر داد و گفت: نتایج آزمون تا ۲۸ اسفندماه از طریق سامانه مروارید اعلام می شود. به گزارش مادوند، ایوب ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری آزمون جبرانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل خبر داد و گفت: نتایج آزمون تا ۲۸ اسفندماه از طریق سامانه مروارید اعلام می شود.

به گزارش مادوند، ایوب ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل، گفت: این آزمون در روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ با حضور ۶۷۰ شرکت کننده به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱  صبح به صورت آنلاین برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سوالات آزمون  در ۲۳ رشته مختلف در قالب دفترچه‌های مجزا، شامل ۴۰ سوال چهارگزینه‌­ای و سوال‌های عملکردی سناریو محور طراحی شده بود، تصریح کرد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون­‌های جامع سنوات گذشته که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده امروز شرکت کردند.

وی از راهبری و حمایت حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان و مساعی همکاران مرکز سنجش، معاونت آموزش، معاونت فرهنگی، معاونت طرح و برنامه و توسعه، مرکز حراست، مرکز هوشمندسازی، حوزه ریاست، روابط عمومی، دفتر نظارت و ارزیابی و همکاران تلاشگر استان‌ها جهت هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تقدیر و تشکرکرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ابراهیمی، تصریح کرد: نتایج آزمون تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از طریق سامانه مروارید اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در آزمون می‌­توانند در زمان اعلام شده با ورود به این سامانه نتایج آزمون را دریافت کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋