واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
02 مهر 1396 - 13:45
شناسه : 4994
0

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از انتقال ۲۰ نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بعد از تونل در گردنه حیران به بیمارستان شهرستان نمین و اردبیل خبر داد. عزیز ارشادیان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امروز یک دستگاه اتوبوس که حامل ۳۴ مسافر بود در مسیر بازگشت به […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از انتقال ۲۰ نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بعد از تونل در گردنه حیران به بیمارستان شهرستان نمین و اردبیل خبر داد.

139607021255473512029404عزیز ارشادیان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امروز یک دستگاه اتوبوس که حامل ۳۴ مسافر بود در مسیر بازگشت به اردبیل به دلیل عدم توانایی راننده و لغزنده بودن سطح جاده واژگون شد که در این حادثه ۲۰ نفر از مسافران مصدوم شدند.   

وی  افزود: بلافاصله بعد از خبر تصادف چند دستگاه آمبولانس هلال احمر در محل تصادف حاضر شده و ضمن ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مصدومین در سریعترین زمان ممکن ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس و مصدومان این حادثه شده به بیمارستان اردبیل و نزدیک‌ترین بیمارستان در شهرستان نمین انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از فوت سرنشینان حادثه واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ارائه نشده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋