وزش باد شدید در نوار شرقی کشور
26 شهریور 1396 - 14:15
شناسه : 4898
0

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وقوع رگبار باران در برخی مناطق کشور از وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد. احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات شمالی البرز، ارتفاعات زاگرس […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وقوع رگبار باران در برخی مناطق کشور از وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد.

82291577 71139209احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات شمالی البرز، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در برخی مناطق فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات شرق خوزستان رشد ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۲۷ شهریورماه) ناپایداری‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی کم و بیش ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در سایر نقاط کشور آسمان صاف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده،‌ گفت: آسمان تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشنیه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۰ و ۳۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋