اجرایی که قرار بود علیرضا غفاری در روز درگذشتش انجام دهد
21 اسفند 1400 - 0:08
شناسه : 48924
0

 کانون کارگردانان سینما برای درگذشت علیرضا غفاری پیام تسلیت منتشر کرد. به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی کانون، علیرضا غفاری که بیشتر به عنوان مجری و گوینده رادیو و تلویزیون شناخته می‌شود، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه بر اثر سکته قلبی و به طور ناگهانی درگذشت. در متن تسلیت کانون کارگردانان خانه سینما آمده است: […]

ارسال توسط :
پ
پ

 کانون کارگردانان سینما برای درگذشت علیرضا غفاری پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی کانون، علیرضا غفاری که بیشتر به عنوان مجری و گوینده رادیو و تلویزیون شناخته می‌شود، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه بر اثر سکته قلبی و به طور ناگهانی درگذشت.

در متن تسلیت کانون کارگردانان خانه سینما آمده است: «از خبر درگذشت آقای علیرضا غفاری، نویسنده و شاعر، کارگردان تئاتر و مجری توانای رادیو و تلویزیون بسیار متاثر شدیم.

آقای غفاری همچنین مجری به یادماندنی چند مراسم «شب کارگردانان» کانون بود و غروب روز درگذشتش قرار بود مجری آخرین شب کارگردانان سال ۱۴۰۰ در موزه سینما باشد که این برنامه روز قبل به دلایلی لغو شد. 

کانون کارگردانان سینما درگذشت این‌ هنرمند فعال و به‌یادماندنی را به خانواده محترمش، دوستان او و جامعه هنری صمیمانه تسلیت می‌گوید.»

مراسم شب بزرگداشت مهدی صباغ‌زاده قرار بود پنجشنبه ۱۹ اسفند در موزه سینما برگزار شود که کانون کارگردانان با عذرخواهی صمیمانه از این فیلمساز بدون توضیحی، این مراسم را لغو کرد. گفته می‌شود به‌خاطر حاشیه‌های اخیر سینما کانون مجبور به لغو این مراسم شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋