دستگیری ۵۶۹ سارق و خرده‌فروش موادمخدر
22 شهریور 1396 - 12:30
شناسه : 4828
0

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۵۶۹ سارق و خرده‌فروش موادمخدر در طرح پلیس پیشگیری پایتخت به عنوان “طرح رعد”خبر داد. وی با بیان اینکه پلیس از تمام ظرفیت و توان خود در این طرح استفاده می‌کند، گفت: طرح رعد ابعاد مختلفی داشته و تنها معطوف به یک حوزه و جرم مشخص نیست بلکه در آن […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۵۶۹ سارق و خرده‌فروش موادمخدر در طرح پلیس پیشگیری پایتخت به عنوان “طرح رعد”خبر داد.

download 2 3وی با بیان اینکه پلیس از تمام ظرفیت و توان خود در این طرح استفاده می‌کند، گفت: طرح رعد ابعاد مختلفی داشته و تنها معطوف به یک حوزه و جرم مشخص نیست بلکه در آن با تمام جرایم برخورد می‌شود در همین راستا با افرادی که اقدام به زورگیری، سرقت، قاچاق، خرید و فروش موادمخدر، مشروبات الکلی و… کرده بودند، برخورد شد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات این طرح گفت: در اجرای این طرح ۲۹۷ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند از این افراد ۹۹ دستگاه خودروی سرقتی و ۵۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

به گفته رحیمی ۱۲۴۰ از انواع اموال مسروقه نیز در این طرح کشف و ضبط شده است و تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل به آنان ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به کشفیات پلیس در قاچاق کالا اظهار کرد: ۲۸۴۰ قلم انواع کالای قاچاق طی این مدت کشف و ضبط شده است.همچنین باند ۳ نفره‌ای که اقدام به قاچاق بیسیم‌های غیرمجاز کرده بودند نیز دستگیر شدند. از اعضای این باند ۸۸۶ دستگاه بیسیم با برد کوتاه کشف شد.

به گفته رییس پلیس پایتخت استفاده از بیسیم‌ها نیازمند شرایط خاص است و باید مجوزهای لازم آن از سوی وزارت ارتباطات اخذ شود.

رحیمی همچنین از کشف انواع کالاهای ضد فرهنگی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ۱۹ هزار و ۴۱۶ لوح فشرده حاوی محتوای مستهجن و غیراخلاقی در این طرح کشف شد. همچنین ۱۵۳ قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و… نیز از دستگیرشدگان کشف و ضبط شده است.

وی از دستگیری ۲۷۲ خرده فروش موادمخدر نیز در اجرای این طرح خبر داد و گفت: از این افراد ۱۱۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه اجرای طرح رعد هفته‌ای یک بار در سطح کلانتری‌های شهر تهران اجرا خواهد شد، افزود: کلانتری‌ها باید به عنوان یک ناجای کوچک به مردم خدمت کرده و به آنان کمک کنند.

رحیمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تعداد کلانتری‌های پایتخت نیز گفت: نیازمند افزایش تعداد کلانتری‌ها در پایتخت هستیم که برخی از آنها مکان‌یابی شده و در هفته ناجا ساختمان آنها افتتاح خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋