تقویت جریان‌های خنک در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی
19 شهریور 1396 - 13:50
شناسه : 4810
0

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از تقویت جریان‌های خنک در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی طی فردا (۲۰ شهریورماه) خبر داد. احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز در مناطقی از گیلان و مازندران رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از تقویت جریان‌های خنک در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی طی فردا (۲۰ شهریورماه) خبر داد.

6552631 758احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز در مناطقی از گیلان و مازندران رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا  با تقویت جریان‌های خنک شمالی در استان‌های گیلان، مازندران و مناطقی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این موج روز سه‌شنبه (۲۱ شهریورماه) سبب بارش باران در گیلان، مازندران، گلستان و مناطقی از خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی سمنان و شمال خراسان رضوی خواهد شد.

به گفته وظیفه، در ساعات بعدازظهر امروز و روز دوشنبه در مناطقی از غرب هرمزگان و جنوب فارس نیز رشد ابر و احتمال رگبار باران با رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

گرد و خاک در  زابل

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده در بعضی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه (۲۰ شهریورماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد، اوایل شب نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۱ شهریورماه)، کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋