قتل دختر جوان با اسلحه شکاری
18 شهریور 1396 - 21:50
شناسه : 4802
0

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از قتل یک دختر جوان توسط پسر همسایه در شهرستان جاجرم خبر داد. منطقه خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: ساعتی قبل در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای دربند از توابع شهرستان جاجرم بلافاصله ماموران  به محل اعزام شدند. وی […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از قتل یک دختر جوان توسط پسر همسایه در شهرستان جاجرم خبر داد.

منطقه خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: ساعتی قبل در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای دربند از توابع شهرستان جاجرم بلافاصله ماموران  به محل اعزام شدند.

وی افزود: در مشاهده اولیه ماموران مشخص شد دختر جوانی با یک اسلحه شکاری  به قتل رسیده است و سریعا ماموران برای دستگیری قاتل دست به کار شدند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در کمتر از نیم ساعت قاتل را که قصد خودکشی با همان اسلحه را داشت دستگیر و مورد بازجویی قرار دهند.

مظاهری بیان کرد: در بررسی‌های ماموران مشخص شد که قاتل با یک اسلحه شکاری ساچمه‌زن اقدام به تیراندازی کرده و متاسفانه در این تیراندازی یک دختر جوان به قتل رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: قاتل پس از قتل دختر جوان با همان اسلحه شکاری اقدام  به خودزنی کرده که با حضور سریع ماموران دستگیر و جهت مداوا و بررسی‌های بیشتر تحت‌الحفظ به مرکز درمانی منتقل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋