توسعه حمل و نقل عمومی؛ از مهمترین اولویت های شورای پنجم
23 مرداد 1396 - 19:20
شناسه : 4304
0

عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه پنجمین دوره شورا با سه شعار شفافیت، پاکدستی و برنامه محوری شکل گرفته است، گفت: انتظار می رود شورای پنجم در راستای این سه شعار حرکت کند. غلامرضا انصاری با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت های شورای پنجم توسعه حمل و نقل عمومی در ابعاد مختلف […]

ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه پنجمین دوره شورا با سه شعار شفافیت، پاکدستی و برنامه محوری شکل گرفته است، گفت: انتظار می رود شورای پنجم در راستای این سه شعار حرکت کند.

82457471 71468627غلامرضا انصاری با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت های شورای پنجم توسعه حمل و نقل عمومی در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مدیریت حمل و نقل ریلی شهری، توسعه حمل و نقل ریلی پاک و سبز و توسعه خطوط اتوبوس های برقی باید از اولویت های شورای جدید شهر تهران باشد.

انصاری تاسیس دیوان محاسبات شهری را از دیگر اقدامات استراتژیک شورای پنجم عنوان کرد و گفت: این دیوان از ابزارهای نظارت بر فعل و انفعالات شهری است که می تواند دستاوردهای حائز اهمیتی برای کلانشهر تهران در پی داشته باشد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای چهارم خاطر نشان کرد: تهران کلانشهری است مملو از ظرفیت های متنوع. از همین رو معتقدم مدیریت شهری جدید پایتخت باید ظرفیت بالقوه ای برای اخذ درآمدهای پایدار، منطقی و اصولی که منجر به تامین نیازهای پایتخت می شود را تحقق بخشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋