امدادرسانی در دو استان خراسان رضوی و گلستان ادامه دارد
21 مرداد 1396 - 18:00
شناسه : 4250
0

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه امداد رسانی به دو استان سیل زده خراسان رضوی و گلستان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۲ نفر در مناطق سیل زده جان خود را از دست داده‌اند و دو نفر مفقود هستند. مرتضی سلیمی به تشریح آخرین جزئیات عملیات امداد رسانی به مناطق سیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه امداد رسانی به دو استان سیل زده خراسان رضوی و گلستان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۲ نفر در مناطق سیل زده جان خود را از دست داده‌اند و دو نفر مفقود هستند.

24321 261مرتضی سلیمی به تشریح آخرین جزئیات عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده کشور پرداخت و گفت: از تاریخ ۱۹ مرداد که پنج استان گلستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند عملیات امداد رسانی آغاز شده و امدادگران همچنان در دو استان خراسان رضوی و گلستان مشغول امدادرسانی هستند.

وی در مورد آمار فوتی‌ها و مفقودی‌های سیل گفت: تا کنون ۹ نفر در استان خراسان رضوی، دو نفر در استان گلستان و یک نفر در استان خراسان شمالی فوت کردند. همچنین آمار مفقودی‌ها نیز دو نفر است که در روستای شیرین آباد شهرستان علی آباد مفقود شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در حال حاضر امدادگران مشغول امداد رسانی به ۴۶ شهر و روستا هستند و تا کنون به ۲۰۷۴ نفر امداد رسانی شده است. همچنین ۹۶ نفر با برپایی ۱۱تخته چادر، اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: ۳۳ نفر از حادثه دیدگان به مناطق امن منتقل شدند و از این میان ۹ آسیب دیده در روستای معدن آب دربند سرخس توسط بالگرد به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به اینکه ۱۰۱ واحد مسکونی توسط امدادگران هلال احمر از آب تخلیه شده است در مورد توزیع اقلام مورد نیاز بین حادثه دیدگان گفت: ۳۹۵ تخته پتو و ۱۷۵ تخته موکت میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

وی در مورد نیروهای به کار گرفته شده برای امداد رسانی نیز گفت: ۹۸ تیم متشکل از ۳۹۰ امداد گر در عملیات‌های امداد رسانی شرکت دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋