روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند
20 بهمن 1400 - 0:01
شناسه : 33224
0

روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند. دولتمردان آمریکا می گویند، روسیه هر زمانی می تواند به اوکراین حمله کند و نتیجه آن بهای سنگینی دارد. به گزارش مادوند، آنچه در زیر می خوانید مروری بر مهترین عناوین روزنامه های سه شنبه ـ ۱۹ بهمن ماه ـ به روایت آلبرت کوچویی است: جنگی […]

ارسال توسط :
پ
پ

روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند. دولتمردان آمریکا می گویند، روسیه هر زمانی می تواند به اوکراین حمله کند و نتیجه آن بهای سنگینی دارد.

به گزارش مادوند، آنچه در زیر می خوانید مروری بر مهترین عناوین روزنامه های سه شنبه ـ ۱۹ بهمن ماه ـ به روایت آلبرت کوچویی است:

جنگی در راه

روزنامه های آمریکا از جمله واشنگتن تایمز همچنان بر طبل جنگ سرد می کوبند. البته به نقل از آن چه دولتمردان آن کشور می گویند. 
واشنگتن تایمز نوشت: دولتمردان بایدن همچنان از حمله روسیه به اوکراین می گویند که قریب الوقوع است. می گویند روسیه، هر زمانی، می تواند به اوکراین حمله کند. درگیری ای که نتیجه آن، بهای سنگین تلفات انسانی خواهد بود. برای ممانعت از یک جنگ تمام عیار، امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در روسیه است و شولتس با بایدن، در واشنگتن دیدار خواهد داشت.

پوپولیست در فرانسه

روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند

عکس اریک زمور، خندان با بازوانی گشوده برای هوادارانش در روزنامه های فرانسه از جمله لوموند، از خیز بلند این چهره راست گرای تندرو برای انتخابات ریاست جمهوری آن کشور خبر می دهد.
اکنون در «لیل» در رقابت پیش هنگام انتخاباتی در شمال فرانسه است. فخر او در این است که می گوید در میان رهبران غرب، حس می کند، پرشباهت به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس است.
زمور، گپ و گفتی با فرانس اینتر داشت. او را پر شباهت به دونالد ترامپ، هم می دانند. یک پوپولیست و یک عوامگرا. همچون نخست وزیر پیشین ایتالیا متئو سالوینی یا که بولساناروی برزیل.

سلاح مافوق صوت

روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند

فایننشال تایمز نوشت: سلاح مافوق صوت چین و روسیه، سیستم پیش هشدارهای آمریکا را تهدید می کند. جدای از آن، از نگاه آمریکا، آن کشور در فضا، به دفاع نظامی نخواهد اندیشید. چرا که در آن صورت به گمان آن ها، آسیب پذیر خواهند بود. همچنان که اکنون سیستم هشدار آن ها در برابر سلاح مافوق صوت چین و روسیه، آسیب پذیر است. این نگاه روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز است.

در حاشیه خبرهای امروز آلبرت کوچویی آمده است:

سیکس جی می آید

روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند

مهندسان اینترنت در تداوم فیزیکی«سایبر» می گویند، پس از نسل «پنج جی» یا فایو جی، سیکس یا شش جی، در راه است. نسل ششم فن آوری شبکه در راه است. مهندسان شرکت های جهانی ارتباطات گرد آمده در ژنو، خبر دادند. که در  هر یک دهه، نسل تازه ای از  اینترنت آمده است. به خلاف دیگر بدعت های فن آوری در نیم قرن گذشته، شبکه ارتباطات هر ده سال نیاز به نسل تازه ای داشته است. در دهه هشتاد خدمت شبکه آنالوگ بود. در دهه نود، خدمات پیامک ها و پیام های تصویری بود که با نسل ۲جی آمد و ویدیوکال ها و اینترنت موبایل و با آن نسل چهار، سرعت پانصد برابر شد و تلویزیون موبایل ویدیو کنفرانس آمد. نسل پنج و گپ هزاران ماشین با هم در یک زمان و نسل شش و شهر هوشمند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋