هوای ۱۶ ایستگاه تهران در شرایط اضطرار / ارتباط موارد ابتلا و مرگ ناشی از کرونا با آلودگی هوا
14 بهمن 1400 - 9:17
شناسه : 30388
0

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، گفت: هوای ۱۶ ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد و با توجه به ارتباط موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ و آلودگی هوا، تصمیم‌گیری جدی کارگروه شرایط اضطرار در خصوص کاهش میزان مواجهه مردم با آلودگی هوا در کلانشهرها و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، گفت: هوای ۱۶ ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد و با توجه به ارتباط موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ و آلودگی هوا، تصمیم‌گیری جدی کارگروه شرایط اضطرار در خصوص کاهش میزان مواجهه مردم با آلودگی هوا در کلانشهرها و بخصوص شهر تهران ضروری است.

دکتر عباس شاهسونی در گفت‌وگو با مادوند، گفت: ۱۶ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار هستند. در مناطق ۱۱، ۱۹ و ۲۰ کیفیت هوا در وضعیت خیلی ناسالم قرار دارد.

او تاکید کرد: گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان  تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند. همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.

وی افزود: در این شرایط افزایش بیماری‌های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان و افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت وجود دارد. 

شاهسونی در خاتمه با اشاره به ارتباط موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ و آلودگی هوا، خواستار تصمیم‌گیری جدی کارگروه شرایط اضطرار در خصوص کاهش میزان مواجهه مردم با آلودگی هوا در کلانشهرها و بخصوص شهر تهران شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋