اقتصاد روسیه حرکت لاک پشتی را انتخاب کرد
18 اردیبهشت 1403 - 12:31
شناسه : 295447
0

یک نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش خدمات روسیه در آوریل با کندترین نرخ در ۱۵ ماه گذشته رشد داشته است زیرا افزایش سفارشات جدید در بحبوحه کاهش تقاضا سرعت خود را از دست داده است. به گزارش مادوند، شاخص مدیران خرید جهانی برای خدمات روسیه از ۵۱.۴ در ماه مارس به ۵۰.۵ […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش خدمات روسیه در آوریل با کندترین نرخ در ۱۵ ماه گذشته رشد داشته است زیرا افزایش سفارشات جدید در بحبوحه کاهش تقاضا سرعت خود را از دست داده است.

به گزارش مادوند، شاخص مدیران خرید جهانی برای خدمات روسیه از ۵۱.۴ در ماه مارس به ۵۰.۵ در آوریل کاهش یافت و بالاتر از مرز ۵۰ باقی ماند که انبساط را از انقباض جدا می‌کند.

اس‌اندپی گلوبال در بیانیه‌ای اعلام کرد اگرچه شرکت‌ها به این نکته ادامه دادند که کسب‌وکارهای جدید از افزایش تولید حمایت می‌کنند، برخی از موارد تقاضای کمتر بر این رشد تأثیر گذاشته است.

مجموع فروش جدید با کمترین سرعت رشد کرد. شرکت‌ها اعلام کردند که محرک‌های اصلی رشد، جذب مشتریان جدید و جذب بالای کار از خارج از کشور است. کمبود نیروی کار در سال‌های اخیر مشکلاتی را در سراسر اقتصاد روسیه ایجاد کرده است اما ارائه دهندگان خدمات موفق به استخدام کارکنان جدید شدند و عقب ماندگی‌های کاری برای اولین بار از جولای گذشته کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، اعتماد شرکت‌ها به تولید آتی، اگرچه هنوز مثبت است، به پایین‌ترین سطح در ۹ ماه گذشته رسید. یک نظرسنجی نشان داد که فعالیت در بخش تولید روسیه در ماه آوریل با کمترین نرخ رشد در سه ماه اخیر به دلیل کاهش اندکی افزایش تولید و سفارش‌های جدید بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋