هزینه بلیت پروازهای باطل‌ شده به مسافران برگردانده می‌شود
27 فروردین 1403 - 10:13
شناسه : 293253
0

با توجه به باطل شدن برخی از پروازهای کشور تا فردا ۶ صبح، هزینه بلیت‌های خریداری‌شده به مسافران برگردانده می‌شود. به گزارش مادوند،  به دنبال عملیات گسترده شب گذشته جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد، پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به باطل شدن برخی از پروازهای کشور تا فردا ۶ صبح، هزینه بلیت‌های خریداری‌شده به مسافران برگردانده می‌شود.

به گزارش مادوند،  به دنبال عملیات گسترده شب گذشته جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد، پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از فرودگاه‌های غرب کشور امروز تا فردا ۶ صبح باطل شد.

در این راستا، وحید قربانی – رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی- با اشاره به اطلاعیه‌های هوانوردی صادره مبنی بر لغو پروازهای داخلی و خارجی در برخی از فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به اعلام باطلی پروازها و عدم استفاده از بلیت‌های خریداری‌شده توسط مسافران، طبق هماهنگی به عمل آمده، هزینه بلیت‌های خریداری‌شده برای پروازها از بامداد ۲۶ فروردین تا پایان زمان رفع محدودیت‌های پروازی که به‌دلیل ایمنی پروازها صورت‌گرفته، بدون کسر جریمه به مسافران بازگشت داده می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: مسافران باید توجه داشته‌ باشند که از محل خریداری بلیت (آژانس‌ها و سکوها و…)، هزینه‌های پرداختی را دریافت کنند.

همچنین بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، حسام قربانعلی – مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران – اعلام کرد: مسافران پروازهای هما در روز ۲۶ فروردین ماه سال جاری که پرواز آنها باطل شده است، می‌توانند برای بازگشت وجه بلیت خود به دفاتر فروش هما یا محل تهیه بلیت مراجعه کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋