افزایش ۲۰ درصدی زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس
20 فروردین 1403 - 1:43
شناسه : 292404
0

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصدی زائران بیش از چهار میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند. به گزارش مادوند، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست نوروزی با مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصدی زائران بیش از چهار میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش مادوند، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست نوروزی با مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه و حمله تروریستی جیش‌الظلم به سیستان و بلوچستان بیان کرد: گروه تروریستی جیش‌الظلم پس از حمله اعلام کرد که هدف آن‌ها جلوگیری از آبادانی کشور و توسعه مکران بوده است که نشان دهنده ماهیت «ضد مردمی» آنهاست.

سردار کارگر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ کشور همراه با شیرینی و تلخی‌های مختلفی بوده و در مجموعه نظام اتفاقات بسیار خوبی رخ داد، گفت: به دلیل ضعیف‌هایی که در رسانه و تبلیغات داریم، نمی‌توانیم بسیاری از موفقیت‌ها و دستاوردها را به مردم و دنیا منتقل کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دولت در بخش‌های مختلف برای رفع مشکلات در حال تلاش است، افزود: وجود تهدیدات و تحریم‌ها اجازه نمی‌دهد این تلاش‌ها آن‌گونه که باید مثمرثمر باشد و به اذعان خود آمریکایی‌های شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شده است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید زائران راهیان نور از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصدی زائران بیش از ۴ میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند. باید موزه‌های دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا در سراسر کشور میعادگاه و پاتوقی برای حضور مردم باشد.

سردار کارگر گفت: هدف‌گذاری ما در سال ۱۴۰۳ ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت برای همه اقشار به ویژه برای جوانان و نوجوانان است؛ که در این راستا ارتباطات خوبی با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها داریم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋