بشنوید| علی(ع) صراط مستقیم است
16 فروردین 1403 - 1:36
شناسه : 291941
0

آنچه در سوره حمد با عنوان «الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ» بیان می‌کنیم منظور امیرالمومنین(ع) است، در واقع علی(ع) صراط مستقیم است. به گزارش مادوند، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان – استاد حوزه علمیه و مفسر قرآن کریم- در مورد جایگاه امام علی(ع) از بیان پیامبر اکرم(ص) می‌گوید: روزی مرد عربی از بیابان به سمت شهر آمد و […]

ارسال توسط :
پ
پ

آنچه در سوره حمد با عنوان «الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ» بیان می‌کنیم منظور امیرالمومنین(ع) است، در واقع علی(ع) صراط مستقیم است.

به گزارش مادوند، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان – استاد حوزه علمیه و مفسر قرآن کریم- در مورد جایگاه امام علی(ع) از بیان پیامبر اکرم(ص) می‌گوید: روزی مرد عربی از بیابان به سمت شهر آمد و به مسجد پیامبر(ص) رفت، وارد مسجد که شد به رسول گرامی اسلام(ص) گفت «یا رسول الله» من مرتب در نمازهایی که یادمان دادید «اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ» می خوانم اما یا رسول الله نمی‌فهم این «الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ» چیست؟.

وی ادامه داد: ای رسول خدا دوست دارم این صراط مستقیم را ببینم.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) در این لحظه دست راستش را بلند کرد و بر روی شانه علی(ع) گذاشت و به آن مرد عرب گفت «هذا لصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ»، علی صراط مستقیم است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋