نمایشگاه عکس و پوسترهای خروش ملت‌ها در موزه فلسطین
16 فروردین 1403 - 1:34
شناسه : 291911
0

موزه هنرهای معاصر فلسطین، با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاه «خروش ملت‌ها» را به مناسبت روز جهانی قدس برگزار خواهد کرد. به گزارش مادوند، موزه هنرهای معاصر فلسطین، به‌مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه عکس و پوستر «خروش ملت‌ها» را برپا خواهد کرد. این نمایشگاه شامل بیش از ۴۰ قطعه عکس از صدها […]

ارسال توسط :
پ
پ

موزه هنرهای معاصر فلسطین، با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاه «خروش ملت‌ها» را به مناسبت روز جهانی قدس برگزار خواهد کرد.

به گزارش مادوند، موزه هنرهای معاصر فلسطین، به‌مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه عکس و پوستر «خروش ملت‌ها» را برپا خواهد کرد. این نمایشگاه شامل بیش از ۴۰ قطعه عکس از صدها هزار نفر از حامیان مردم غزه در شهرهای مختلف جهان است که برای اعلام هم‌بستگی با مردم فلسطین، تظاهرات اعتراضی برپا کردند. همچنین، در این نمایشگاه، ۱۵ پوستر از بیانات مقام معظم رهبری، درخصوص مردم مظلوم فلسطین، به نمایش گذاشته می‌شود.

بر اساس اعلام فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه عکس و پوستر «خروش ملت‌ها»، از ۱۸ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۱۰ تا ۱۶، به‌جز پنجشنبه‌ها و روزهای تعطیل، برپاست.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، تقاطع بزرگمهر، شماره ۷۴، مراجعه کنند.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋