این قاری بارها تهدید به مرگ شد
07 فروردین 1403 - 1:56
شناسه : 290681
0

عباس چهارم فروردین ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد. مزار او در بهشت زهرای زادگاهش واقع است. برادرانش جواد و حمیدرضا نیز به شهادت رسیدهاند. به گزارش مادوند، ماه مبارک رمضان از جمله ایامی است که به آن ماه بهار قرآن می‌گویند. با توجه به تقارن ماه رمضان و نوروز  جا […]

ارسال توسط :
پ
پ

عباس چهارم فروردین ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد. مزار او در بهشت زهرای زادگاهش واقع است. برادرانش جواد و حمیدرضا نیز به شهادت رسیدهاند.

به گزارش مادوند، ماه مبارک رمضان از جمله ایامی است که به آن ماه بهار قرآن می‌گویند. با توجه به تقارن ماه رمضان و نوروز  جا دارد که یاد و خاطره شهدا را که به گفته خداوند زنده هستند گرامی بداریم.

 شهید عباس واضحی فرد پنجم خرداد ۱۳۴۳، در شهرستان تهران متولد شد. پدرش عبدالحسین، لوازم بهداشتی فروش بود و مادرش صغرا نام داشت. تا سوم راهنمایی درس خواند. سپس به فراگیری علوم دینی و حوزوی تا سطح (مقدمات) پرداخت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

چهارم فروردین ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد. مزار او در بهشت زهرای زادگاهش واقع است. برادرانش جواد و حمیدرضا نیز به شهادت رسیدهاند.

مادر این شهید روایت می‌کند: «در اوایل انقلاب، عباس را دائماً تهدید می‌کردند که تو را می‌کشیم! یکی از نامه‌های تهدید آمیزش را که در حیاط خانه انداخته بودند را پدرش پیدا کرد و ما فهمیدیم. می‌خندید می‌گفت: «من در تهران کشته نمی‌شوم!». دائماً با لباس‌های مبدل بود. موهایش را بلند می‌کرد، کوتاه می‌کرد! گاهی با عبا بود، گاهی با کت گاهی اورکت! حتی گاهی نمی‌شناختمش! به ما نمی‌گفت که در بحث انقلاب فعال است.»

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋