«زمین‌های مسلح» را در نوروز بخوانید + فیلم
05 فروردین 1403 - 1:40
شناسه : 290436
0

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با شاره به تعطیلات نوروز گفت: در کتاب «زمین‌های مسلح» روح بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس را می‌توان شناخت. سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با مادوند، ‌ با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای مطاله است بیان کرد: یکی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با شاره به تعطیلات نوروز گفت: در کتاب «زمین‌های مسلح» روح بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس را می‌توان شناخت.

سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با مادوند، ‌ با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای مطاله است بیان کرد: یکی از بهترین کارها که مردم می‌توانند در ایان فراغت نوروز انجام بدهند مطالعه کتاب است.  به طور خاص در مطالعه‌ای که در ماه‌های اخیر داشته‌ام، کتاب «زمین‌های مسلح» بود.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب روح بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس را می‌توان شناخت. کتاب زمین‌های مسلح نوشته گلعلی بابایی است و انتشارات روایت ۲۷ بعثت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. کتاب زمین های مسلح یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای به نام «حماسه بیست‌وهفت؛ کارنامهٔ عملیاتی لشکر ۲۷ محمد رسول الله» است. این اثر بیانگر حوادثی است که از سال ۱۳۶۱ تا اوایل اردیبهشت ۱۳۶۲ و در جنگ میان ایران و عراق رخ داده است. کتاب حاضر به همهٔ ماجراهایی که در طول عملیات والفجر مقدماتی و عملیات والفجر یک و در فکه جنوبی و فکه شمالی اتفاق افتاده، پرداخته است.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋