روایتی از عمونوروز به قلم فرهاد حسن‌زاده + ویدئو
03 فروردین 1403 - 1:50
شناسه : 290162
0

کتاب «خودکار سبزِ بنفشه» نوشته فرهاد حسن‌زاده درباره نوروز منتشر شد. به گزارش مادوند، این کتاب با تصویرگری سارا میاری با قیمت ۸۵ هزار تومان برای کودکان بالای هفت سال در انتشارات میچکا منتشر شده است. در معرفی این کتاب عنوان شده است: فرهاد حسن‌زاده در داستان «خودکار سبزِ بنفشه»، در تخیلی منطقی، عناصری را […]

ارسال توسط :
پ
پ

کتاب «خودکار سبزِ بنفشه» نوشته فرهاد حسن‌زاده درباره نوروز منتشر شد.

به گزارش مادوند، این کتاب با تصویرگری سارا میاری با قیمت ۸۵ هزار تومان برای کودکان بالای هفت سال در انتشارات میچکا منتشر شده است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: فرهاد حسن‌زاده در داستان «خودکار سبزِ بنفشه»، در تخیلی منطقی، عناصری را پشت هم چیده و برای ما روایت می‌کند. درست مثل خود آیین عید نوروز؛ رسمی تخیلی اما در عین حال بسیار کاربردی و عمیق که راه خود را از فراز هزاران سال پیدا کرده و هر سال و درست سر سال نو، از راه می‌رسد و کلی کارهای شگفت‌انگیز برای ما ایرانیان و فرهنگ‌مان انجام می‌دهد.

همچنین در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم:  «بنفشه یک خودکار سبز دارد که کارهای الکی زیادی انجام می‌دهد. گاهی همین‌جوری الکی خط می‌کشد، گاهی الکی می‌زند زیر خنده، گاهی الکی راه می‌افتد و این‌ور و آن‌ور می‌رود.

در یکی از روزهای آخر سال که همه منتظر آمدن عمونوروز هستند، خودکار بنفشه دست او را می‌گیرد و به جای خیلی دوری می‌برد. آن‌ها سر راه خود دور چیزهای زیادی خط می‌کشند. اما دور عمونوروز را نمی‌توانند خط بکشند.

آیا می‌توانند به موقع عمونوروز را بیدار کنند تا از ننه‌سرما خداحافظی کند؟»

در این ویدئو می‌توانید، معرفی کتاب «خودکار سبز بنفشه» فرهاد حسن‌زاده را ببینید:

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋