اجرای پویش «حامیان آسمانی» همزمان با کنگره ملی ۲۴ هزار ‌شهید خوزستان
15 اسفند 1402 - 0:43
شناسه : 287776
0

مادوند/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه ۳۵ هزار فرزند ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند، از اجرای پویش حامیان آسمانی و یتیم‌نوازی به رسم شهدا در استان همزمان با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خبر داد. جمال شیبه در گفت‌وگو با مادوند، اظهار کرد: با توجه به […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه ۳۵ هزار فرزند ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند، از اجرای پویش حامیان آسمانی و یتیم‌نوازی به رسم شهدا در استان همزمان با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خبر داد.

جمال شیبه در گفت‌وگو با مادوند، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۳۵ هزار فرزند ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند، همزمان با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پویش حامیان آسمانی (یتیم نوازی به رسم شهدا) در خوزستان اجرا می‌شود.

وی افزود: این پویش با شعار «به نیت هر شهید حامی یک یتیم شویم»، اجرا می‌شود که در این طرح، هر خوزستانی به نیابت از شهید، یک یتیم را تحت تکفل و سرپرستی خود قرار ‌دهد. این حامیان کمک‌کننده و راه‌گشای مسیر زندگی ایتام هستند تا آینده بهتری برای جامعه هدف رقم بخورد.

شیبه ادامه داد: با کمک‌های نوع‌دوستانه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، بسیاری از ایتام و فرزندان محسنین رشد و پرورش یافته‌اند و در حوزه‌های مختلف با کسب مدارج علمی، اجتماعی، اقتصادی و … به جامعه خدمت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: هدف از اجرای این طرح، تسری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در خانواده‌های تحت حمایت است تا فرزندان ایتام و محسنین نیز با استفاده از نام و خاطره شهدا، این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش مادوند، مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ یا شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵ مراجعه حضوری به مراکز امداد سراسر استان حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را برعهده بگیرند. 

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋