کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد
13 اسفند 1402 - 0:36
شناسه : 287364
0

مادوند/قزوین کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» با تألیف «آنیتا رفیعی نیشابوری» و «مهدی حمزه‌نژاد» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد. به گزارش مادوند، کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» با تألیف «آنیتا رفیعی نیشابوری» و «مهدی حمزه‌نژاد» به بررسی زیبایی شناسی در مبحث اخلاق و سپس شاخص‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/قزوین کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» با تألیف «آنیتا رفیعی نیشابوری» و «مهدی حمزه‌نژاد» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

به گزارش مادوند، کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» با تألیف «آنیتا رفیعی نیشابوری» و «مهدی حمزه‌نژاد» به بررسی زیبایی شناسی در مبحث اخلاق و سپس شاخص‌های زیبایی‌نما در کاربری‌های مختلف معماری پرداخته است.

از نگاه نویسندگان کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما »، در زمین زیبایی شناسی، آزادی باعث آشوب در ساختمان‌سازی شده است در صورتی که نماها و جداره بیرونی ساختمان‌ها جزء حقوق اجتماعی شهروندان است و مسئولین موظف به ساماندهی نماها هستند و می‌بایست برای طراحی نما ضوابط و قوانینی وضع کنند و افرادی با تخصص‌های مرتبط با هنر زیبایی شناسی به صورت گروهی به ارزیابی و کنترل طراحی نمای ساختمان ها و هماهنگی نما با محیط اطرافش بپردازند.

این کتاب در ۲۴۲ صفحه و قطع وزیری به بهای ۳۳۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋