انتقاد از محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی
03 دی 1402 - 16:54
شناسه : 280826
0

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی شده است. به گزارش مادوند، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی شده است.

به گزارش مادوند، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در این محدوده به دلیل برچیده شدن ایستگاه های تاکسی و اتوبوس آسیب دیدند و باعث اتلاف هزینه و وقت شهروندان شده است.

وی ادامه داد: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای آتش نشانی و اورژانس شده در حالی که نیاز به تردد سریع خودروهای اورژانس برای انتقال بیماران به بیمارستان فیروزآبادی و همچنین تردد خودروهای آتش نشانی در این محدوده ضروری است.

صادقی تاکید کرد: فضای نشیمن در این محدوده ایجاد شده باعث تجمع دست فروشان، کارگران روزمزد و معتادان ولگرد شده است. امیدواریم این نکات مورد توجه قرار بگیرد. با وجود پیگیری ها از سازمان زیباسازی و منطقه ۲۰ هنوز اتفاقی درخصوص پیاده راه حضرت عبدالعظیم(ع) اتفاق نیفتاده است.

انتقاد عضو شورای شهر تهران از پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه ورزشی قیطریه

میثم مظفر در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری گفت: مجموعه ورزشی قیطریه در ضلع غربی بلوار کاوه با وجود موافقین و مخالفین تصویب شد؛ اما پس از هشت ماه این پروژه هنوز دو درصد پیشرفت فیزیکی دارد و وضعیت آن قرمز است.

وی ادامه داد: پروژه باغ فردوس نیز هفت درصد پیشرفت دارد. پروژه دیگر یعنی مسقف کردن پایانه تاکسی لاله در بزرگراه ارتش که در محله سوهانک واقع شده و چهار درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز وضعیت قرمز دارد.

مظفر تاکید کرد: انتظار داریم هرچه سریع تر بودجه اختصاص یافته در این پروژه ها هزینه و طرح ها اجرایی شود و گزارشات آن نیز به شورا ارائه شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋