نقاط مختلف کشور درگیر باد، باران و خاک
29 شهریور 1402 - 13:28
شناسه : 273678
0

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.  صادق ضیاییان در گفت و گو با مادوند درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: چهارشنبه (۲۹ شهریور) در گیلان، غرب مازندران و شمال آذربایجان […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

 صادق ضیاییان در گفت و گو با مادوند درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: چهارشنبه (۲۹ شهریور) در گیلان، غرب مازندران و شمال آذربایجان غربی همچنین در ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در نوار شرقی کشور وزش باد و بعضی ساعات گردوخاک تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است. 

وی افزود: پنجشنبه(۳۰ شهریور) با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران ابرناکی، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.   

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۳۱ شهریور) نیز در ارتفاعات واقع در شمال غرب و دامنه‌های البرز در استان مازندران، بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.  

وی ادامه داد: شنبه ( اول مهر) فقط در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه(۲ مهر) در شمال غرب و سواحل شمالی کشور ابرناکی و وزش باد رخ می‌دهد. در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و مازندران بارش پراکنده دور از انتظار نیست.  

ضیاییان در ادامه گفت: طی پنج روز آینده در شرق و شمال شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک رخ خواهد داد و از چهارشنبه تا آخر هفته در شمال غرب و استان‌های ساحلی خزر افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

  رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ شهریور) صاف، گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه ( ۳۱ شهریور) صاف، گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۲۹ و ۳۰ شهریور ) اهواز با دمای ۴۳ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋