راه‌اندازی پردیس مسافری در جنوب غرب تهران
29 شهریور 1402 - 13:27
شناسه : 273666
0

مدیرعامل سازمان پایانه های شهر تهران از راه‌اندازی پردیس مسافری در جنوب غرب تهران خبر داد. پوریا علیمردانی در گفت وگو با مادوند، در خصوص سرانجام جابجایی پایانه های جنوب و غرب گفت: این جابجایی یک برنامه بلند مدت است چراکه در نظر داریم یک پردیس مسافری را در جنوب غرب تهران ایجاد کنیم. وی با […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل سازمان پایانه های شهر تهران از راه‌اندازی پردیس مسافری در جنوب غرب تهران خبر داد.

پوریا علیمردانی در گفت وگو با مادوند، در خصوص سرانجام جابجایی پایانه های جنوب و غرب گفت: این جابجایی یک برنامه بلند مدت است چراکه در نظر داریم یک پردیس مسافری را در جنوب غرب تهران ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد این پردیس بخش هایی را در اراضی شهر آفتاب، کاندید کردیم، افزود: در حال رایزنی هستیم البته هنوز کلنگ پروژه بر زمین زده نشده است و درصدد هستیم که زیرساختهای آن آماده شود تا کلنگ افتتاح پروژه زده شود.

علیمردانی با اشاره به اینکه در نظر داریم پردیس مسافری در جنوب غرب تهران ایجاد کنیم تا بخشی از بار پایانه جنوب و غرب را به آنجا منتقل کنیم، ادامه داد: بعد از آن، پایانه های سطح شهر به عنوان پایانه های غیرمتمرکز و کوچکتری فعال خواهند بود.

وی اظهار کرد: البته این مهم در افق زمانی مشخص مثلا ۵ سال آینده برای پایانه های غرب و جنوب طراحی شده است تا بیشترین فعالیت مسافری تهران را به پردیس پایانه جنوب غرب منتقل کنیم.

علیمردانی در مورد آخرین وضعیت پایانه جدید شرق نیز گفت: در پایانه شرق جدید شیفت کاری شبانه روزی است تا بتوانیم نسبت به تکمیل این پایانه اقدام کنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋