رونمایی از «بسته خرسندساز ۲» با محوریت تأمین مسکن کارکنان شهرداری تهران تا پایان امسال
29 شهریور 1402 - 13:27
شناسه : 273649
0

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از آغاز اجرای «بسته خرسندساز ۲» تا پایان امسال خبر داد. به گزارش مادوند، مجید باقری با بیان اینکه «بسته خرسند ساز ۲» با محوریت مسکن در حال آماده‌سازی است، اظهار کرد: مدل این بسته تقریباً نهایی و آماده شده و مباحث فنی و جزئیات […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از آغاز اجرای «بسته خرسندساز ۲» تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش مادوند، مجید باقری با بیان اینکه «بسته خرسند ساز ۲» با محوریت مسکن در حال آماده‌سازی است، اظهار کرد: مدل این بسته تقریباً نهایی و آماده شده و مباحث فنی و جزئیات آن در حال بررسی است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: بررسی‌ها برای انتخاب نهایی زمین‌های معرفی شده، انتخاب سازندگان و نحوه قرعه‌کشی بین کارکنان و اولویت‌بندی‌ها از مدتی قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مجموعه‌های ما تمام زمین‌هایی که قابلیت ساخت مسکن را دارند، در لیستی مشخص کرده اما هنوز انتخاب هیچ‌یک از این زمین‌ها نهایی نشده است، یادآور شد: ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری به صورت انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دیگر دستگاه‌ها و نهادها نخواهد بود.

باقری با تأکید بر اینکه پس از تهیه طرح نهایی، «بسته خرسندساز ۲» رونمایی خواهد شد، اعلام کرد: لیستی از شاخص‌های کارکنان تهیه شده و گروه‌های مشورتی نظرات خود را در رابطه با مبنای شاخص‌ها به ما اعلام کرده‌اند و به نوعی جدولی از اولویت‌ها مشخص شده که کارکنان بر اساس آن نمره خواهند گرفت و جایگاهشان مشخص خواهد شد. در زمان رونمایی بسته، هم شاخص‌ها اعلام می‌شود و هم نرم‌افزاری که اولویت‌ها را مشخص کرده، رونمایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه اجرای «بسته خرسندساز ۲» جزء برنامه‌های امسال ماست و تا پایان سال رونمایی و اجرای آن آغاز خواهد شد، تأکید کرد: اقدامات در دو مسیر انتخاب زمین و اولویت‌بندی کارکنان به صورت همزمان پیش‌ می‌رود.

بر اساس گزارش سایت شهر، اجرای «بسته خرسندساز ۱» از سال گذشته در ۱۴ محور آغاز شد و روند اجرای آن و ارائه خدمات به کارکنان شهرداری در قالب این بسته همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋