برخی دنبال این بودند مدرسه سر وقت شروع نشود/ معلمان «بازی» را از بچه‌ها نگیرند
29 شهریور 1402 - 13:25
شناسه : 273579
0

وزیر آموزش و پرورش، از معلمان اول ابتدایی خواست امید را در دل بچه‌ها زنده‌تر کنند و «بازی» را از بچه‌ها نگیرند. به گزارش مادوند، رضامراد صحرایی با حضور در آیین جشن شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه مردانی آذری منطقه ۱۰ شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه قوی و ایران قوی، شعار سال تحصیلی […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر آموزش و پرورش، از معلمان اول ابتدایی خواست امید را در دل بچه‌ها زنده‌تر کنند و «بازی» را از بچه‌ها نگیرند.

به گزارش مادوند، رضامراد صحرایی با حضور در آیین جشن شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه مردانی آذری منطقه ۱۰ شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه قوی و ایران قوی، شعار سال تحصیلی امسال است.
 
وی ادامه داد: تقاضای من از معلمان به ویژه معلمان ابتدایی این است که بازی را از بچه‌ها نگیرند و شرایط طوری باشد که بچه‌ها در کلاس هم بازی کنند. با بازی به آنها درس دهید چراکه شیوه آموزشی ما بازی است.
 
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از معلمان می‌خواهیم امید را در دل بچه‌ها زنده‌تر و ایمان آنها را غنی‌تر کنند.
 
وی خطاب به معلمان خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس به بچه‌ها دهید تا بدانند که می‌توانند هم زندگی خود را اداره کنند و هم کشور را آباد کنند. عشق به وطن و خردورزی را در بچه‌ها شکوفا کنید. در کنار خودباوری، عزت نفس را به آنها دهید تا یاد بگیرند کجا «بله» و کجا «نه» بگویند چراکه نه گفتن در دنیای امروز بیشتر از بله گفتن به درد بچه ها می‌خورد.
 
صحرایی با بیان اینکه برخی دنبال این بودند مدرسه سر وقت شروع نشود، گفت: شهدا رفتند برای این بچه‌ها و باید این را به بچه ها یاد داد. اگر اقتصاد، جامعه و فرهنگ قوی و ایران می‌خواهیم، باید مدرسه قوی‌تر شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت خانواده محوری در معاونت ابتدایی آموزش و پرورش خطاب به خانواده‌ها توضیح داد: شما تربیت کننده اصلی بچه‌ها هستید و پیوند شما و ما به عاقبت به خیری بچه‌ها منتهی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امسال مقرر کردیم بچه‌ها سه سال اول ابتدایی، یک معلم داشته باشند چرا که معلم مادر و پدر دوم آنهاست. این کار شروع شده و ان شاءالله ادامه یابد. هدف این است که بچه‌ها زندگی کردن را از مدرسه و با مدرسه یاد بگیرند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋