استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه‌ها
28 شهریور 1402 - 13:26
شناسه : 273336
0

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از شناسایی و شبکه سازی تعاونی های زنان در سطح ملی و استانی خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها تاکید کرد. به گزارش مادوند، خاطره استادرضایی در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران اظهار کرد: در راستای تایید و اجرای فرامین […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از شناسایی و شبکه سازی تعاونی های زنان در سطح ملی و استانی خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها تاکید کرد.

به گزارش مادوند، خاطره استادرضایی در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران اظهار کرد: در راستای تایید و اجرای فرامین مقام معظم رهبری باید تحکیم امور خانواده را در رأس امور قرار دهیم.

وی ادامه داد: در اتاق تعاون، کمیسیون‌های تخصصی را در تمام حوزه‌های تعاونی فعال کردیم و همه اقشار جامعه در قالب تعاونی و غیر از آن می‌توانند به عنوان ایده پرداز در حوزه های سلامت و ورزش، جوانان و خانواده، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، آموزش، ثبت شرکت های تعاونی و تشکیل تعاونی ها اقدام کنند.

استادرضایی درعین حال از پیگیری موضوع شناسایی و شبکه سازی تعاونی‌های بانوان در سطوح ملی و استانی خبر داد و گفت: تعاونی‌های زنان در بخش مدیریت و اجرا باید با همکاری نهادهای مختلف مورد توجه قرار گیرند.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران تاب آوری و مسئولیت اجتماعی را از ویژگی‌های ممتاز زنان عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شد.

استادرضایی تصریح کرد: نقش بانوان نخبه و توجه مدیران به این قشر که در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و هستند باید جدی گرفته شود.

محمد خانبلوکی – رئیس اتاق تعاون استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به نقش موثر تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: تعاونی‌ها بنگاه‌های کوچک اقتصادی هستند که به طور مستقیم و غیرمستقیم در اقتصاد فعالیت دارند و در تولید ناخالص داخلی و رونق تولید اثرگذارند.

به گفته وی حل مشکلات تعاونی‌ها و خدمت رسانی به جامعه تعاونگران در اتاق تعاون استان تهران با قوت و جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋