اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران تغییر نکردند
19 شهریور 1402 - 13:28
شناسه : 271228
0

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۶ رأی موافق اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تهران را برای سال سوم در دوره ششم شورای شهر تهران تثبیت کردند. به گزارش مادوند، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی این شورا تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران را برای سومین […]

ارسال توسط :
پ
پ

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۶ رأی موافق اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تهران را برای سال سوم در دوره ششم شورای شهر تهران تثبیت کردند.

به گزارش مادوند، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی این شورا تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران را برای سومین سال از دوره ششم شورای شهر تهران در دستور کار داشتند که نهایتا پس از بحث و بررسی، اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق اعضای کمیسیون‌های شورا را برای سومین سال دوره ششم تثبیت کردند.

بر همین اساس محمد آخوندی، ناصر امانی، حبیب کاشانی، احمد صادقی و میثم مظفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه  شورای شهر تهران و همچنین جعفر تشکری هاشمی، محمد آقامیری و علی اصغر قائمی به عنوان اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تعیین شدند.

مهدی پیرهادی، مهدی بابایی و سوده نجفی اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران و همچنین نرگس معدنی پور، زهرا شمس احسان، سید احمد علوی و علیرضا نادعلی به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تعیین شدند.

مهدی عباسی، جعفر شربیانی و مهدی چمران به عنوان اعضای کمیسیون شهرسازی شورا و نرجس سلیمانی، مهدی اقراریان و پرویز سروری نیز به عنوان اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تعیین شدند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋