11 مرداد 1402 - 21:17
شناسه : 267887
0

مادوند/خراسان رضوی رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از افزایش سفرها به استان و احتمال وقوع ترافیک‌های سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای تفرجگاهی اطراف مشهد خبر داد. سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با مادوند در خصوص وضعیت محورهای خراسان رضوی پس از تعطیلی روزهای پایانی هفته جاری اظهار کرد: در پی تعطیلی ادارات از عصر روز سه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خراسان رضوی رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از افزایش سفرها به استان و احتمال وقوع ترافیک‌های سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای تفرجگاهی اطراف مشهد خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با مادوند در خصوص وضعیت محورهای خراسان رضوی پس از تعطیلی روزهای پایانی هفته جاری اظهار کرد: در پی تعطیلی ادارات از عصر روز سه شنبه ۱۰ مرداد حجم سفر و تردد در محورهای استان به خصوص محورهای شمالی خراسان رضوی افزایشی شد و شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی در این محورها بودیم.

وی افزود: مطابق گزارشات رسیده پلاک‌های غیربومی خراسان رضوی نیز سفرشان را از امروز به مشهد آغاز کرده‌اند. چند روز تعطیلی در پیش داریم و مردم سعی دارند تعطیلات خود را در سفر بگذرانند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی بیان کرد: ما مخالف سفر مردم نیستیم و تنها روی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید داریم تا اتفاق ناگواری برای هموطنانمان رخ ندهد و سلامت از سفر خود بازگردند.

میش‌مست تصریح کرد: نیروهای پلیس‌راه نیز با آمادگی کامل در محورهای استان در تلاشند تا به زائران و مجاوران امام رضا(ع) خدمات ارائه دهند.

وی در خصوص پیش‌بینی وضعیت ترافیکی محورهای تفرجگاهی خراسان رضوی در تعطیلات پایان هفته گفت: از عصر روز گذشته، همشهریان مشهدی سفرهای خود را به مناطق تفرجگاهی در محورهای کلات، درگز و شهرستان‌ نیشابور آغاز کرده‌اند که  ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی برای محورهای تفرجگاهی استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد سفرها به مشهد نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋