جایزه «اورول» به نویسندگان تازه‌کار رسید
03 تیر 1402 - 22:28
شناسه : 249039
0

جوایز ادبی «جوروج اورول» سال ۲۰۲۳ به نخستین کتاب‌های دو نویسنده تعلق گرفت. به گزارش مادوند و به نقل از گاردین،‌ کتابی درباره آتش‌سوزی برج «گرنفل» با عنوان «جسدها را نشانم دهید: چطور اجازه دادیم گرنفل رخ دهد» نوشته «پیتر اپس» برنده جایزه ادبیات غیرداستانی «اورول» در سال ۲۰۲۳ شد. همچنین با اعلام برندگان این […]

ارسال توسط :
پ
پ

جوایز ادبی «جوروج اورول» سال ۲۰۲۳ به نخستین کتاب‌های دو نویسنده تعلق گرفت.

به گزارش مادوند و به نقل از گاردین،‌ کتابی درباره آتش‌سوزی برج «گرنفل» با عنوان «جسدها را نشانم دهید: چطور اجازه دادیم گرنفل رخ دهد» نوشته «پیتر اپس» برنده جایزه ادبیات غیرداستانی «اورول» در سال ۲۰۲۳ شد.

همچنین با اعلام برندگان این جایزه ادبی، «تام کرو»‌ برای نگارش رمانی تاریخی با عنوان «زندگی جدید» به عنوان برنده جایزه ادبیات داستانی «اورول» معرفی شد.

کتاب‌های برگزیده امسال که هر دو نخستین اثر نویسندگان آن‌ها محسوب می‌شوند،‌ در جریان مراسمی که در لندن برگزار شد معرفی شدند و جایزه هر یک از نویسندگان این کتاب‌ها ۳,۰۰۰ پوند است.

سال گذشته «چیزهای کوچکی مانند این» نوشته «کلر کیگان» و «بار چهارم، غرق شدیم: به دنبال پناهگاه در مرگبارترین مسیر مهاجرت جهان» اثر «سالی هیدن»‌ به ترتیب برنده جایزه «اورول» برای ادبیات داستانی و غیرداستانی سیاسی شدند.

جایزه سه‌هزار پوندی «جورج اورول» در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شده‌ است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋