لزوم بهره گیری از ماشین آلات مکانیزه برای نظافت معابر و بزرگراه‌های تهران
28 خرداد 1402 - 9:14
شناسه : 246208
0

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بهره گیری از ماشین آلات مکانیزه برای نظافت معابر و بزرگراه‌ها در تهران تأکید کرد. به گزارش مادوند، مهدی پیرهادی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری به موضوع حادثه تصادف یکی از کارگران خدمات شهری در بزرگراه […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بهره گیری از ماشین آلات مکانیزه برای نظافت معابر و بزرگراه‌ها در تهران تأکید کرد.

به گزارش مادوند، مهدی پیرهادی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری به موضوع حادثه تصادف یکی از کارگران خدمات شهری در بزرگراه اشاره کرد و افزود: حادثه تصادفی در بزرگراه شهید چمران صبح روز جمعه رخ داد که متاسفانه طی آن یکی از کارگران خدمات شهری شهرداری تهران جان خود را از دست داد.

وی افزود: در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها باید از ماشین‌های مکانیزه برای نظافت استفاده شود و طبق بخشنامه HSE باید برای نظافت معابر به ویژه بزرگراه‌ها از ماشین‌های مکانیزه بهره بگیریم و در غیر اینصورت شاهد بروز چنین حوادثی که بار اول هم نیست خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکر من در خصوص لزوم رعایت HSE در حوزه‌های مختلف است و بی تردید باید گزارشی از نحوه بازرسی و نظارت بر پیمانکاران در حوزه HSE به کمیسیون خدمات شهری ارائه شود و گزارش این حادثه نیز باید به کمیسیون خدمات شهری شورا ارائه شود تا ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد. قطعا باید نسبت به استفاده از ماشین آلات مکانیزه برای نظافت معابر اقدام کنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋