کاهش نرخ سود بانکی برای نجات بورس ضروری است
29 خرداد 1396 - 18:53
شناسه : 2361
0

بازار سرمایه نیازمند حمایت های هدفمند و تصمیمات درست و بجا دارد، تعیین تکلیف نرخ سود بانکی به تحرک بازار سرمایه کمک بسزایی خواهد کرد.           به نقل از اقتصاد آنلاین ، مهدی حیدر زاده در خصوص روند نزولی این چند روز بازار سرمایه گفت: افت شاخص ها در بازار از عوامل سیاسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

4427 634385155999038750 lبازار سرمایه نیازمند حمایت های هدفمند و تصمیمات درست و بجا دارد، تعیین تکلیف نرخ سود بانکی به تحرک بازار سرمایه کمک بسزایی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

به نقل از اقتصاد آنلاین ، مهدی حیدر زاده در خصوص روند نزولی این چند روز بازار سرمایه گفت: افت شاخص ها در بازار از عوامل سیاسی حاکم و مصوبات ضد ایرانی مجلس سنا آمریکا بی تاثیر نیست.

وی افزود:  تهدبد به تحریم های بیشتر سبب شده تا بازار سرمایه و بورس به عنوان  دماسنج اقتصاد  کشور چند روزی  دچار التهاب و کاهش  قیمت ها را شاهد باشد.

مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا نرخ سود بانکی  را به عنوان عاملی داخلی برای رخوت بازار سرمایه بر شمرد و گفت:  بی رغبتی در میان  سهامداران پر ریسک نیز حاکی از نبود رشد و نقدینگی کافی در این بازار است.

به اعتقاد حیدرزاده حتی مجامع نیز شرایط آرام  و سکونی  را سپری می کنند و این در حالی است که خبرهای چندان خوبی در مجامع شنیده نمی شود.

این کارشناس بازار سرمایه  به ضرورت  تصمیم متولیان برای  کاهش نرخ سود بانکی اشاره  و خاطرنشان کرد: بازار سرمایه نیازمند حمایت های هدفمند و تصمیمات درست و بجا دارد، تعیین تکلیف  نرخ سود بانکی  به  تحرک بازار سرمایه کمک بسزایی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋