جامعه هدف بیمه روستاییان و عشایر ۸ تا ۹ میلیون نفر است/ دنبال پوشش حداکثری هستیم
20 اردیبهشت 1402 - 21:19
شناسه : 229473
0

مادوند/کرمانشاه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، از رسانه‌ها خواست جامعه روستایی و عشایری را برای زیر پوشش بیمه رفتن ترغیب کنند. بیت الله برقراری، امروز(۲۰ اردیبهشت) در نشست خبری در کرمانشاه، با بیان اینکه در کشور حدود ۳۰ میلیون نفر روستایی و عشایر داریم، گفت: با توجه به اینکه روستاییان و عشایر […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/کرمانشاه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، از رسانه‌ها خواست جامعه روستایی و عشایری را برای زیر پوشش بیمه رفتن ترغیب کنند.

بیت الله برقراری، امروز(۲۰ اردیبهشت) در نشست خبری در کرمانشاه، با بیان اینکه در کشور حدود ۳۰ میلیون نفر روستایی و عشایر داریم، گفت: با توجه به اینکه روستاییان و عشایر در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بروند، جامعه هدف واجد شرایط این بیمه در کشور بین هشت تا ۹ میلیون نفر است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون ۲.۶ میلیون نفر از روستاییان و عشایر زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رفته اند، گفت: هدف گذاری ما پوشش حداکثری روستاییان و عشایر است، اما با توجه به اختیاری بودن این بیمه باید با اطلاع رسانی و روشنگری در مورد مزایای بیمه شدن، در پی جذب روستاییان و عشایر باشیم.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی به جامعه، از فعالین رسانه ای خواست روستاییان و عشایر را برای زیر پوشش بیمه رفتن ترغیب کنند تا شاهد استقبال جامعه روستایی و عشایری از بیمه باشیم.

وی  با اشاره به تندتر شدن آهنگ بیمه شدن روستاییان و عشایر در دولت آقای رئیسی اظهار کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت جدید ۵۳۰ هزار نفر بیمه شده جدید در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر داشته ایم که معادل عملکرد چهار سال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷۴ هزار بازنشسته صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در کشور داریم، گفت: با توجه به افزایشی بودن تعداد بازنشستگان، باید به گونه ای کار کنیم که صندوق به ناترازی نرسد. 

وی اضافه کرد: هم اکنون به ازای هر ۱۰ نفری که در کشور جذب صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند، یک نفر بازنشسته می شود که این آمار در استان کرمانشاه  بازنشسته شدن چهار نفر به ازای هر ۲۷ نفر است. 

وی در ادامه اشاره ای هم به اختصاص بیمه تکمیلی به مستمری بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سه استان همدان، آذربایجان  شرقی و اصفهان  داشت و گفت: این امتیاز در این سفر به روستاییان و عشایر استان کرمانشاه هم اختصاص یافت. 

وی افزود: در صورت استقبال مستمری بگیران این امتیاز برای دیگر روستاییان و عشایر هم اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋