رئیس صمت لرستان:
کارخانه ۱۸ ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید
13 اردیبهشت 1402 - 21:15
شناسه : 225551
0

مادوند/لرستان عملیات اجرایی تولید نوار نقاله استیل کورد در شهرستان سلسله آغاز شد. بهمن جعفری، رئیس صمت لرستان در حاشیه کلنگ زنی کارخانه تولید نوار نقاله استیل کورد که با حضور وجیه الله جعفری، معاون وزیر صمت و رئیس ایمیدرو، فرهاد زیویار استاندار لرستان، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس و جمعی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/لرستان عملیات اجرایی تولید نوار نقاله استیل کورد در شهرستان سلسله آغاز شد.

بهمن جعفری، رئیس صمت لرستان در حاشیه کلنگ زنی کارخانه تولید نوار نقاله استیل کورد که با حضور وجیه الله جعفری، معاون وزیر صمت و رئیس ایمیدرو، فرهاد زیویار استاندار لرستان، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد، بیان کرد: این کارخانه با راهبری ایمیدرو و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات صنایع معدنی فولاد سنگان، سرمایه‌گذاری توکا فولاد، تجلی توسعه معادن و فلزات در شهرستان سلسله راه‌اندازی خواهد شد.

وی ظرفیت تولیدی این کارخانه را ۱۰۰ هزار متر در سال اعلام کرد و افزود: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در استیل کورد ۱۲ هزار میلیاردی ریال است.

جعفری با بیان اینکه این کارخانه با پیگیری‌های متعدد استاندار لرستان و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عملیاتی شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ی مهم قرار است در مدت زمان ۱۸ ماه راه‌اندازی و به بهره‌برداری برسد.

رئیس صمت لرستان اضافه کرد: با بهره‌برداری از استیل کورد زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر در الشتر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋