تصمیمات ستاد تسهیل خاص است/لرستان از فرصت پایلوت بودن استفاده کند
10 اردیبهشت 1402 - 21:16
شناسه : 224231
0

مادوند/لرستان رئیس ستاد تسهیل رفع موانع تولید کشور با اشاره به این‌که ستاد تسهیل شرایطش خاص است پس تصمیمات آن نیز خاص است، گفت: باید از فرصت پایلوت بودن لرستان استفاده کنیم. محمدباقر آقاعلیخانی دهم اردیبهشت ماه در ستاد تسهیل رفع موانع تولید لرستان اظهار کرد: در حال حاضر عمر تکنولوژی به یک سال رسیده […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/لرستان رئیس ستاد تسهیل رفع موانع تولید کشور با اشاره به این‌که ستاد تسهیل شرایطش خاص است پس تصمیمات آن نیز خاص است، گفت: باید از فرصت پایلوت بودن لرستان استفاده کنیم.

محمدباقر آقاعلیخانی دهم اردیبهشت ماه در ستاد تسهیل رفع موانع تولید لرستان اظهار کرد: در حال حاضر عمر تکنولوژی به یک سال رسیده است و ما در یک فضای اینچنینی قرار داریم و ابزار ما ملی است، اگر ما گفتیم لرستان پایلوت ستاد تسهیل باشد به این دلیل است که استانی نیمه صنعتی است و در عین حال زیرساخت‌هایی دارد.

وی بیان کرد: در کشور ۳۰۰۰ واحد صنعتی در تملک بانک‌هاست، که با توجه به شرایط کشور تا دو سال آینده به عنوان یک معضل در گردن بانک‌ها قرار می‌گیرند.

آقاعلیخانی تصریح کرد: در لرستان ۶۳ واحد صنعتی و تولیدی وجود دارد که در تملک بانک‌ها هستند و یک زمان دو ماهه می‌دهیم که بانک‌ها آن‌ها را تعیین و تکلیف کنند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بیان کرد: در ستادی که برای پایلوت شدن شکل می‌گیرد نگاهتان به واحدهای مشکل‌دار نباشد بلکه واحدهای فعال را در  نظر بگیریم که چه کار کنیم که یک واحد با ۱۰۰ درصد توان کار کند، اتاق بازرگانی باید ورود کند.

وی افزود: باید در ستاد شرکت‌های فعالی که مشکل دارند و شرکت‌هایی که در تملک بانک‌ها هستند شناسایی شوند.

آقاعلیخانی بیان کرد: واحدهایی که توجیه اقتصادی ندارند از آن‌ها بگذریم و آن‌ها را به واحدهای دیگری واگذار کنیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما در ستاد تسهیل این است که اولویت احیا واحدهای راکد را داشته باشیم.

وی بیان کرد: در لرستان زیرساخت عظیم و منابع انسانی خوبی دارید، استان صنعتی نیستید که طول بکشد و نه ضعیف هستید که زیرساخت نداشته باشد باید حضور داشته و بسته‌های پیشنهادی ارائه کنید.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه اهلیت سرمایه‌گذار برای ما خیلی مهم است، تصریح کرد: سیاست‌گذاری کشور و شرایط ما در دنیا باعث شد در مقابل برخی از کشورهای قدرتمند دنیا بایستیم، ۲۰ درصد تحریم و ۸۰ درصد قوانین و مقررات و مدیریت‌های کشور را مقصر می‌دانم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور افزود: حوزه تخصصی خودمان را رها کرده و نگاه ملی به این داشته باشیم که به تولید کمک کنیم.

وی با اشاره به این‌که اگر می‌گویید زمان اقاله کوتاه است از طریق کارگروه اعلام کنید، بیان کرد: تا می‌توانیم نباید واحدها را به مرحله‌ای برسانیم که تملک اتفاق بیفتد، اگر همین ۶۳ واحد را حلاجی کنیم می‌توانیم راه‌حل‌هایی را پیدا کنیم.

آقاعلیخانی با اشاره به این‌که ستاد تسهیل شرایطش خاص است پس تصمیمات آن نیز خاص است، تأکید کرد: باید از فرصت پایلوت بودن لرستان استفاده کنیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به این‌که کاری که در سطح ملی می‌شود انجام داد شما مدیران می‌توانید در استان انجام دهید، افزود: بخش خصوصی باید از این همراهی که در بین مدیران و بانک‌های لرستان وجود دارد استفاده کند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋