الگوی اتحاد برای دیگر کشورها هستیم
07 اردیبهشت 1402 - 21:15
شناسه : 222954
0

مادوند/کرمانشاه معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اتحاد اقوام و مذاهب در ایران اسلامی، گفت: الگوی اتحاد برای دیگر کشورها هستیم. دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، عصر امروز(هفتم اردیبهشت) در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، با بیان اینکه شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/کرمانشاه معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اتحاد اقوام و مذاهب در ایران اسلامی، گفت: الگوی اتحاد برای دیگر کشورها هستیم.

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، عصر امروز(هفتم اردیبهشت) در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، با بیان اینکه شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم تا کشور یکپارچه بماند، گفت: در دوران قبل از پیروزی انقلاب در هر جنگی بخش هایی از خاک کشور به بیگانگان واگذار شده، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچکدام از توطئه های دشمنان، نه حمله دشمن خارجی و نه توطئه گروهک‌های داخلی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه در سایه اتحاد بین اقوام و مذاهب مختلف به اقتدار فعلی رسیده ایم، گفت: این اتحاد می تواند الگویی  برای دیگر کشورها باشد که البته  در این زمینه به الگو هم تبدیل شده‌ایم.

ماموستا عبدالرحمان مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به پای کار بودن شیعه و سنی و پیروان دیگر اقوام ‌و مذاهب در دفاع از خاک کشور، گفت: مردم ایران اسلامی برای دفاع از خاک وطن شیعه و سنی و ترک و کرد و لر و بلوچ و … نمی شناسند و همه با هم در پاسداری از کیان ایران اسلامی در صحنه حاضر می شوند.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا در طول سال‌های بعد از انقلاب یک وجب از خاک کشور را تحویل بیگانگان نداده‌ایم و این خیلی ارزشمند است.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید قدردان مجاهدت آنها باشیم.

وی اضافه کرد: اهل سنت در مرزهای اورامانات در راه پاسداری از اسلام و انقلاب جانفشانی زیادی کرده‌اند و می طلبد بیشتر به آنها توجه شود.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به جریانات سال گذشته داشت و گفت: جریانات سال گذشته با هوشیاری مردم حل و فصل شد و مردم با بصیرت ایران اسلامی خط خود را از دشمنان جدا کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋