پذیرش ۶۷۹ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان/ آماده باش مدارس اضطراری منتخب در شرق کشور
04 فروردین 1402 - 9:14
شناسه : 207742
0

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش ۶۷۹هزار و ۳۰۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد. سید سعید مقدم‌زاده در گفت‌وگو با مادوند جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا سوم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش ۶۷۹هزار و ۳۰۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد.

سید سعید مقدم‌زاده در گفت‌وگو با مادوند جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا سوم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۶۷۹ هزار و ۳۰۸ نفر در قالب ۱۷۰ هزار و ۴۰۶ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۴۶ هزار و هزار و ۱۶۸  نفر – روز رسیده و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: فارس، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، خوزستان و هرمزگان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته اند.

مقدم زاده در پایان اظهارکرد: به دلیل پیش بینی بارش از سوی هواشناسی در شرق کشور مدارس اضطراری منتخب طرح اسکان این مناطق در حال آماده باش قرار گرفتند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋