برنامه استانداری تهران برای رفع کمبود کلانتری در استان
02 فروردین 1402 - 10:13
شناسه : 206899
0

استاندار تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان تابلوی نمادین عزت و اقتدار یک ملت تعریف می‌شود، گفت: یقین دارم که همه نیروهای انتظامی جان بر کف، مقتدر و ایستاده در مقابله دشمنان بوده و تا آخرین قطره خون از پا نخواهند نشست. به گزارش مادوند، علیرضا فخاری در رزمایش نوروزی پلیس، ضمن تبریک […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان تابلوی نمادین عزت و اقتدار یک ملت تعریف می‌شود، گفت: یقین دارم که همه نیروهای انتظامی جان بر کف، مقتدر و ایستاده در مقابله دشمنان بوده و تا آخرین قطره خون از پا نخواهند نشست.

به گزارش مادوند، علیرضا فخاری در رزمایش نوروزی پلیس، ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: امروز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت و بزرگان جان بر کف نیروی انتظامی حاضر شدیم تا از اقتدار، نوآوری و اقدام حرفه‌ای که در دستور کار دارند، هم حمایت کنیم، هم نظارت کنیم و هم در کنار یکدیگر برای ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: امروز، خدمت با معرفت و نگاه نو و حرفه‌ای به کار نیروی انتظامی، تکلیفی است که مقام معظم رهبری برای همه نیروهای انتظامی در دستور کار قرار داده‌اند. امروز تأمین امنیت از همه نوع و با هر شکلی و با تنوع خاص، در دستور کار نیروی انتظامی است. شناخت صحیح از محیط عمل، برآورد صحیح و بلند مدت و نگاه حرفه‌ای به انجام وظایف، از مقتضیات امروز کار نیروی انتظامی است.

فخاری ادامه داد: نیروی انتظامی که با همه فعالیت‌های متنوع و متکثر، به عنوان تابلوی نمادین عزت و اقتدار یک ملت تعریف می‌شود، امروز در اختیار شماست. یقین دارم که همه نیروهای انتظامی برای حفظ این نماد و این ارزش، جان برکف، مقتدر و ایستاده در مقابله دشمنان بوده و تا آخرین قطره خون از پا نخواهید نشست و با افتخار مسیر پیشکسوتان جهاد و شهادت را پیش می‌برید.  

وی همچنین در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوالی درباره ایجاد کلانتری برای استان تهران، ‌گفت: این موضوع در بحث‌های برنامه و بودجه سال پیش‌بینی شده است. در سطح استان تهران ۴۰ کلانتری کم داشتیم که یک‌سوم آن‌ها تأمین شده و مابقی آن هم در سال جاری و سال آینده در برنامه و بودجه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋