با زبان شعر پیام محور مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم
10 اسفند 1401 - 22:24
شناسه : 195330
0

مادوند/قزوین معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه مسئولان قزوین و داوران دست به دست هم دادند تا این جشنواره بین‌المللی در سطح ممتازی برگزار شود. چهره‌های برجسته‌ای در این جشنواره گرد هم جمع شدند تا بتوانیم با زبان شعر پیام محور مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم. سید امیرحسین قاضی‌زاده […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/قزوین معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه مسئولان قزوین و داوران دست به دست هم دادند تا این جشنواره بین‌المللی در سطح ممتازی برگزار شود. چهره‌های برجسته‌ای در این جشنواره گرد هم جمع شدند تا بتوانیم با زبان شعر پیام محور مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در آئین اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار که امروز چهارشنبه دهم اسفندماه در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: پیام مجاهدان تاریخ در عاشورا با شعر و موسیقی نسل به نسل منتقل شده تا امروز ما و پیروانی بسیار بعد از ۱۴ قرن آرمان امام‌حسین(ع) و یارانش را دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فضیلت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. اگر به‌درستی فلسفه‌ زندگی شهدا را با زبان و ابزاری مناسب به نسل بعدی منتقل کنیم هر جامعه و نسلی شهید پرور خواهد شد و این خط سرخ در طول تاریخ ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رسالت بنیادشهید معرفی خط فکر شهداست تا فرصت انتخاب مسیر درست را برای مردم فراهم کند زیرا انسان همواره در جایگاه انتخاب بین خوب بد است که در این میان به الگوی صحیح نیاز دارد و ابزار شعر می‌تواند با احساس و قلوب مردم صحبت می‌کند.

وی عنوان کرد: این هفتمین دوره از کنگره شعر ایثار است و مفتخریم که ۲ دوره‌ آن در این دولت انجام شده است. جشنواره‌های مختلف برون سپاری شده تا از تمرکز در پایتخت فاصله گرفته و از ظرفیت‌های استانی برای پیشبرد فعالیت‌های بنیاد بیش از پیش استفاده کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: همه مسئولان قزوین و داوران دست به دست هم دادند تا این جشنواره بین‌المللی در سطح ممتازی برگزار شود. چهره‌های برجسته‌ای در این جشنواره گرد هم جمع شدند تا بتوانیم با زبان شعر پیام محور مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان خادم حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از همه هنرمندان تراز کشور و جهان دعوت به همکاری دارم زیرا هر برنامه‌ای که بنیاد متولی آن است قطعاً با مشارکت ارگان‌های مختلف و نیروهای مردمی انجام شده زیرا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه عمومی است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋