برگزاری یادواره شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی سمنان
02 اسفند 1401 - 22:28
شناسه : 190729
0

مادوند/سمنان یادواره شهدای گمنام به همت بسیج دانشجویی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام این دانشگاه در پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد. دکتر دارابیان متخصص قلب و عروق و جانباز ۸ سال دفاع مقدس ۲ اسفندماه در یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/سمنان یادواره شهدای گمنام به همت بسیج دانشجویی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام این دانشگاه در پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

دکتر دارابیان متخصص قلب و عروق و جانباز ۸ سال دفاع مقدس ۲ اسفندماه در یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه یادواره های شهدا مسیر و راه شهدا را برای ما آشکار می کنند، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای گمنام، یادبود همه شهداست و گسترش فرهنگ شهدا، حفظ آینده می باشد.

وی ادامه داد: اخلاص از مهم ترین ویژگی های شهدا بود که با شجاعت و استقامت کار خود را انجام می دادند، باورشان حقیقت بود، رزمندگان یک چهره بیشتر نداشتند و آن چهره خودباوری بود و در حقیقت آن عاملی بود که باعث پیروزی شد. امروز استقامت از آن کسانی است که پای جنگ عقیده خود ایستاده اند و هیچگاه اسیر جنگ شناختی دشمن نمی شوند.

در ادامه دکتر علی خالقیان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و فرزند شهید علی اکبر خالقیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در راستای اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: شبی که شخصی برای حفظ ارکان اسلامی تلاش کنند آن شب از شب قدر هم ارزشمند تر است. شهیدان در این امر پیش قدم بودند.

همچنین حمید قرائیان راوی دفاع مقدس در این مراسم به بیان ویژگی‌های شهدای گمنام پرداخت و گفت: شهدای گمنام مردان مردی بودند که آگاهانه شهادت را در آغوش گرفتند تا بقیه یارانشان در امنیت به مبارزه با دشمنان بپردازند.

این راوی هشت سال دفاع مقدس، مرام شهدا را گمشده امروز کشور دانست و بیان کرد: دوستی و وحدت،‌ اطاعت پذیر از ولایت و بصیرت رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بوده و تنها راه گذر از بحران امروز است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با الهام از فرهنگ عاشورایی به مبارزه با دشمنان پرداختند و در این راه با دستان خالی امام با ایمانی راسخ به خداوند متعال حماسه‌آفرینی کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋