آغاز به کار مرکز انتقال خون در بابلسر
21 دی 1401 - 9:18
شناسه : 169297
0

مادوند/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: شهرستان بابلسر بیش از ۱۰ سال تشکیلات مصوب انتقال خون را دریافت کرد با پیگیری مسئولان و درخواست‌های مردم این مرکز از امروز خون‌گیری را شروع کرد. عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت‌وگو با مادوند از آغاز به کار مرکز انتقال خون بابلسر خبرداد و گفت: شهرستان بابلسر تشکیلات مصوب […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: شهرستان بابلسر بیش از ۱۰ سال تشکیلات مصوب انتقال خون را دریافت کرد با پیگیری مسئولان و درخواست‌های مردم این مرکز از امروز خون‌گیری را شروع کرد.

عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت‌وگو با مادوند از آغاز به کار مرکز انتقال خون بابلسر خبرداد و گفت: شهرستان بابلسر تشکیلات مصوب انتقال خون را بیش از ۱۰ سال است که دریافت کرد امسال با پیگیری‌های نماینده مجلس و مطالبات مردم، از خرداد ماه امسال این طرح اجرا و از امروز برای نخستین بار خون‌گیری در این مرکز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه به‌طور رسمی مرکز ثابت انتقال خون بابلسر افتتاح و هفته‌ای سه روز خونگیری انجام می‌شود، افزود: روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه مردم شریف و خیر بابلسری می‌توانند با مراجعه به این مرکز خون خود را اهدا کنند.

محمدی فیروزجایی تصریح کرد: برای احداث مرکز انتقال خون در بابلسر زمینی توسط خیران مرحوم نجفی‌ها و رمضانی به مساحت ۵۱۰ متر از بهترین منطقه شهر اهدا شد که در روز پنج شنبه ۲۲ دی‌ماه جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اعلام اینکه ساخت مرکز انتقال خون بابلسر توسط خیران انجام می‌شود، گفت: امیدواریم این روند باعث توسعه پایگاه‌های انتقال خون مازندران شود در واقع با این اقدام و مراجعه اهدا کنندگان خون میزان ذخیره سازی نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل انتقال خون مازندران، یادآور شد: ۱۰ ماه اخیر خونگیری در شهرستان‌های نور همه روزه و در گلوگاه هفته‌ای دو روز انجام می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه رسانه‌ها می‌توانند در فرهنگ اهدای خون کمک حال انتقال خون مازندران باشند، افزود: در حال حاضر انتقال خون مازندران نیازمند همه گروه‌های خونی است.

محمدی فیروزجایی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و افزایش خون در روزهای پایان سال خواهشمندیم مردم در یک اقدام خیرخواهانه نیازهای خونی استان را رفع کنند.

وی بیشترین نیاز خونی را از گروه‌های خونی( o ) به دلیل استراتژی  بودن اعلام کرد و گفت: با مشکل ذخایر خونی در مازندران مواجه هستیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋