فراخوان دومین «جشنواره گوهرشاد» منتشر شد
08 دی 1401 - 22:27
شناسه : 161937
0

دومین دوره از جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ از ۵ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود به این جشنواره اقدام کنند. به گزارش مادوند، این دوره از جشنواره با محوریت «تاکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در دو […]

ارسال توسط :
پ
پ

دومین دوره از جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ از ۵ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود به این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش مادوند، این دوره از جشنواره با محوریت «تاکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در دو بخش برگزار خواهد شد؛ در بخش اول رویدادی هنری مختص دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنری خود را در حوزه‌های مختلف با عناوین مربوط به جشنواره ارسال کنند و در بخش دوم که مربوط به ایده‌پردازی است، افراد و یا موسسات مختلف می‌توانند ایده‌شان را در قالب طرح یا مقاله شرکت بدهند.

آثار تولیدی و ارسالی ترجیحاً در حوزهای پیشنهادیِ «گرافیک»، «عکاسی»، «انیمشین»، «پادکست»، «شعر»، «شعار کوتاه»، «نقاشی»، «فیلم‌نامه یا نمایش‌نامه» باشند، اما از دیگر ایده‌ها در حوزه‌های مختلف نیز استقبال می‌شود.

مهلت ارسال آثار از ۵ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.GoharshadFestival.ir مراجه و در صورت تمایل ثبت‌نام کرده و آثار خود را بازگذاری کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋