احترام متقابل و حفظ منافع طرفین ،سیاست دولت در توسعه همکاری های اقتصادی
30 مرداد 1394 - 21:27
شناسه : 1501
0

احترام متقابل و حفظ منافع طرفین ،سیاست دولت در توسعه همکاری های اقتصادی رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت: سیاست دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط و گسترش همکاری های اقتصادی با کشورهای مختلف بر مبنای احترام متقابل و حفظ منافع طرفین استوار است. به گزارش حسابداری دات […]

ارسال توسط :
پ
پ

احترام متقابل و حفظ منافع طرفین ،سیاست دولت در توسعه همکاری های اقتصادی

رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت: سیاست دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط و گسترش همکاری های اقتصادی با کشورهای مختلف بر مبنای احترام متقابل و حفظ منافع طرفین استوار است.

به گزارش حسابداری دات بازار به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) ، محمد خزاعی در نشست همایش بین المللی معرفی فرصت های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران با حضور ۵۵ نفر از سفرا، کارداران و رایزنان اقتصادی سفارتخانه های مستقر در تهران افزود: این رویکرد دولت در عرصه سیاست خارجی به عنوان یک اصل مهم، مورد تایید رهبر معظم انقلاب و همه ارکان نظام است.

احترام متقابل و حفظ منافع طرفین ،سیاست دولت در توسعه همکاری های اقتصادی

احترام متقابل و حفظ منافع طرفین ،سیاست دولت در توسعه همکاری های اقتصادی

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای توسعه روابط با کشورهای جهان گفت: در این زمینه توسعه همکاری های اقتصادی با کشورهای مختلف در دستور کار دولت قرار دارد و در این راستا کشورهایی که در زمان اعمال تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران روابط اقتصادی خود با کشورمان را حفظ کرده اند در اولویت برنامه های دولت برای توسعه همکاری های دو جانبه بویژه در بخش های اقتصادی هستند.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه جاده فعالیت های مشترک اقتصادی دو طرفه است تصریح کرد: ایران تمایل دارد در عرصه توسعه همکاری های اقتصادی منافع دو طرف حفظ و زمینه برای رشد اقتصادی دو کشور به خوبی فراهم شود.
رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران به موقعیت جغرافیایی ویژه ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی ایران دسترسی به بازار ۴۰۰ میلیون نفری منطقه را با توجه به محوریت ایران در عرصه اقتصادی کشورهای همسایه به خوبی فراهم می کند.
وی با اشاره به حمایت جامع و کامل دولت از سرمایه گذاری خارجی در کشور افزود: ایران ظرفیت بسیار بالایی برای جذب سرمایه های خارجی دارد که در این میان جایگاه استان تهران بسیار ویژه و قابل توجه است.
خزاعی با اشاره به اینکه ۱۰درصد از جمعیت ایران در شهر تهران و ۱۷درصد از جمعیت کشور در استان تهران ساکن هستند، گفت: این استان فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی بسیاری در حوزه های مختلف با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و کارآمد برای سرمایه گذاری های مشترک داخلی و خارجی دارد.
نخستین نشست همایش بین المللی معرفی فرصت های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران باحضور رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، استاندار تهران، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران برگزار شد.
نخستین همایش بین المللی معرفی فرصت های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران قرار است ۲۵ و ۲۶ آبان ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋