شرایط لازم برای سلامت دانش آموزان و کادر مدرسه باید فراهم شود
02 مهر 1401 - 9:19
شناسه : 139096
0

مادوند/قم رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به بازگشایی مدارس به عنوان یکی از مهمترین اماکن تجمعی، گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان مدارس جهت کاهش مواجهه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است. دکتر سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت قم امروز سی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/قم رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به بازگشایی مدارس به عنوان یکی از مهمترین اماکن تجمعی، گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان مدارس جهت کاهش مواجهه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت قم امروز سی ام شهریورماه با اشاره به بازگشایی مدارس به عنوان یکی از مهمترین اماکن تجمعی، گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان مدارس جهت کاهش مواجهه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اصول کلی پیشگیری از کرونا و مشارکت همگانی والدین و مسئولان آموزش و پرورش برای حفظ سلامتی دانش آموزان و کادر زحمتکش مدارس بیش از پیش مورد تاکید سیستم بهداشتی است.

 محبی با توجه به فراهم شدن دسترسی به واکسن های پیشگیری از کرونا و اثبات نقش موثر آن در کاهش موارد بستری و مرگ و میر توصیه کرد: در کنار واکسیناسیون همگانی، آموزش رعایت بهداشت فردی به ویژه شستشوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک و بهداشت تنفسی باید به دانش آموزان بطور مستمر داده شده و فضای کلاس درس و محل تجمع و دورهمی ها نیز باید از تهویه و گردش هوای مناسب برخوردار باشد.

 محبی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان مشکوک یا مبتلا به بیماری واگیر باید ضمن استراحت در منزل و پیگیری برای دریافت درمان مناسب از پزشک معالج؛ پس از بهبودی و رفع کامل علائم در مدرسه حضور یابند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋