تلاش می‌کنیم موج پنجم کرونا در آذربایجان شرقی اتفاق نیفتد
14 تیر 1400 - 11:25
شناسه : 13803
4

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا تاکید بر اینکه با تمام توان تلاش می‌کنیم موج پنجم در این استان اتفاق نیفتد، گفت: وضعیت کنونی مرگ و میر و مجموع بستری‌ها در استان در حال کاهش است.  به گزارش مادوند ، محمدحسین صومی روز دوشنبه، ۱۴ تیرماه، در جلسه ستاد کرونای استان که با حضور وزیر بهداشت […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا تاکید بر اینکه با تمام توان تلاش می‌کنیم موج پنجم در این استان اتفاق نیفتد، گفت: وضعیت کنونی مرگ و میر و مجموع بستری‌ها در استان در حال کاهش است.

3468 به گزارش مادوند ، محمدحسین صومی روز دوشنبه، ۱۴ تیرماه، در جلسه ستاد کرونای استان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، افزود: در سه هفته گذشته تعداد بستری ها در بیمارستان ها ثابت بوده و تعداد بیماران بستری حدود ۶۰۰ نفر است.

وی با اشاره به جمعیت چهار میلیون نفری استان اظهار کرد: به ۲۱۰ هزار نفر از جمعیت استان واکسن مرحله اول تزریق شده و بیشترین درصد واکسیناسیون بالای ۷۰ سال در سطح کشور در این استان انجام شده است.

وی یادآور شد: شهرهای جلفا، مرند، تبریز، بستان آباد، عجبشیر، بناب، ملکان، اهر، هوراند، میانه، آذرشهر، سراب و مراغه در استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

صومی گفت: ۷۸ درصد جمعیت استان در شهرهای نارنجی ساکن هستند و اگر این روند ادامه یابد وضعیت بدتر خواهد شد و ۲۸ درصد جمعیت نیز در شهرهای زرد شامل شبستر، اسکو،  هریس، خداآفرین، کلیبر، هشترود،  چاراویماق و ورزقان ساکن هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋