آغاز روند صدور کشاورز کارت در کردستان
20 آذر 1399 - 17:28
شناسه : 13641
3

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: روند صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شده و زارعان متقاضی می توانند به ازای هر یک هکتار زمین زراعی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۲ درصد دریافت کنند.  به گزارش مادوند ، محمد فرید سپری در دومین جلسه هماهنگی صدور کشاورز کارت که به صورت ویدیو […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: روند صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شده و زارعان متقاضی می توانند به ازای هر یک هکتار زمین زراعی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۲ درصد دریافت کنند.

Keshavarz Card Roo Final به گزارش مادوند ، محمد فرید سپری در دومین جلسه هماهنگی صدور کشاورز کارت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: ۱۹۶ میلیارد تومان برای صدور کشاورز کارت به استان کردستان اختصاص یافته است که کشاورزان استان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی درخواست خود را مطرح و در کوتاە‌ترین زمان ممکن از طریق شعب بانک کشاورزی، کشاورز کارت صادر و در اختیار زارعان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استان کردستان انبار غله کشور بحساب می آید افزود: در این مرحله بالاترین میزان اعتبار در مقایسه با سایر استان های کشور به استان کردستان اختصاص یافته و از زارعان می خواهیم که هرچه سریع تر جهت دریافت این تسهیلات به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه  کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان  بر اساس میزان اراضی زراعی خود به ازای هریک هکتار ۲ میلیون تومان (تا سقف ۲۰ میلیون تومان)  تسهیلاتی با مدت بازپرداخت یک ساله و با سود ۱۲ درصد دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه معمولا میزان اراضی در حال کشت زارعان با میزانی که در نسق ها ثبت شده اختلاف دارد ملاک  پرداخت تسهیلات میزان اراضی درحال تصرف بوده و با تائید کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی میزان واقعی اراضی برای زارعان در محاسبات معمول خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یادآورشد: تسهیلات پرداختی از طریق کشاورز کارت برای خرید بذر محصولات استراتژیک( گندم، جو و دانه های روغنی)، کود و سم قابل استفاده است.

سپری تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مراکز جهاد کشاورزی باید روزانه بیش  ۲۰ نفر از زارعان متقاضی را  به شعب بانک کشاورزی در شهرستانها معرفی کنند بر اساس آسان‌کاری که مدیر امور شعب بانک کشاورزی در این راستا به عمل آورده کشاورز کارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روند صدور کشاورز کارت از ابتدای هفته جاری در استان شروع شده با هماهنگی‌هایی که با بانک کشاورزی استان صورت گرفته بادی در کوتاه ترین زمان این تسهیلات در اختیار زارعان استان قرار بگیرد.

فهیمی مدیر امور شعب بانک کشاورزی هم  اذعان کرد: آسان‌کاری لازم برای صدور کشاورز کارت در تمام شعب بانک کشاورزی استان انجام شد و اولویت اصلی مدیران شعب بانک کشاورزی  تسریع در صدور کشاورز کارت و جذب این اعتبارات است.

وی تاکید کرد: کشاورزان می توانند از تسهیلات کشاورزی کارت تا سررسید آن برای خرید انواع نهاده ای کشاورزی استفاده کنند.

گفتنی است این جلسه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر شرکت خدمات حمایتی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای استان و مدیران شعب بانک کشاورزی شهرستان‌ها صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋