امین چهار شنبه عرضه اولیه می شود
13 مرداد 1399 - 9:35
شناسه : 13372
0

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس ، روز چهارشنبه پانزدهم مردادماه شرکت تأمین سرمایه امین ، ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد «امین» به روش عرضه اولیه وارد بورس می‌کند .  به گزارش مادوند ، سازمان بورس اطلاعیه عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه امین را به شرح زیر اعلام کرد: به اطلاع کلیه فعالان […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس ، روز چهارشنبه پانزدهم مردادماه شرکت تأمین سرمایه امین ، ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد «امین» به روش عرضه اولیه وارد بورس می‌کند .

13245 به گزارش مادوند ، سازمان بورس اطلاعیه عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه امین را به شرح زیر اعلام کرد:

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می‌رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ تعداد ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “تامین سرمایه امین” به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی” گروه “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی” و طبقه “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی طبقه‌بندی نشده در جای دیگر” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “امین” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بر این اساس در روز چهارشنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر ۳۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۸۰ تا ۱،۰۴۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۳۱۲،۰۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

عرضه اولیه
ئ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋