دعوت استاندار تهران از واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی برای دریافت تسهیلات کرونا
12 مرداد 1399 - 18:46
شناسه : 13352
0

استاندار تهران از واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی برای دریافت تسهیلات کرونا دعوت کرد و گفت: حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به متقاضیان پرداخت شد. به گزارش مادوند، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان گفت: در شرایط شیوع کرونا ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار تهران از واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی برای دریافت تسهیلات کرونا دعوت کرد و گفت: حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به متقاضیان پرداخت شد.

5145368 222به گزارش مادوند، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان گفت: در شرایط شیوع کرونا ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد به استان تهران برای حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی اختصاص پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون در استان تهران ۹۷۳ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: البته با توجه به نامعلوم بودن وضع کرونا دوره تنفس سه ماهه این تسهیلات نیاز به بازنگری دارد که پیشنهادی مبنی بر دوره تنفس ۶ ماهه به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.
استاندار تهران گفت: فرمانداران و مدیران اقتصادی آسیب شناسی و بررسی لازم در مورد عدم رغبت واحد‌های تولیدی نسبت به دریافت این تسهیلات را به عمل آورند، چرا که باید با اطلاع رسانی درست زمینه بهره مندی واحد‌های تولیدی و صنعتی از این تسهیلات فراهم شود.
محسنی بندپی با انتقاد از عملکرد پست بانک در پرداخت تسهیلات کرونا و سایر تسهیلات مربوط به استان تهران بر لزوم تعامل بانک‌ها برای تحقق جهش تولید به ویژه در شرایط کرونا تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋